تهران
کد خبر:916
پ
varzesh

تیم داری در ورزش خوزستان رو به پایان است

نگرش نیوز – به دنبال انصراف رسمی باشگاه پتروشیمی بندرامام از حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران، حال شنیده می‌شود که با تصمیم مدیران رده بالا شرکت هلدینگ خلیج فارس این باشگاه از حضور در تمامی لیگ ها در کلیه رشته های ورزشی در کشور منصرف شده و به فعالیت های حرفه‌ای خود در […]

نگرش نیوز – به دنبال انصراف رسمی باشگاه پتروشیمی بندرامام از حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران، حال شنیده می‌شود که با تصمیم مدیران رده بالا شرکت هلدینگ خلیج فارس این باشگاه از حضور در تمامی لیگ ها در کلیه رشته های ورزشی در کشور منصرف شده و به فعالیت های حرفه‌ای خود در ورزش خاتمه داده است!

گفتنی است بدلیل ورود شرکت هلدینگ خلیج فارس به بازار سرمایه و بورس تمامی اماکن ورزشی و فرهنگی باشگاه پتروشیمی بندرامام طی هماهنگی های صورت گرفته در حال واگذاری به شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندرماهشهر است.

لازم به ذکر است در سال‌های اخیر باشگاه‌های بسیاری در رشته‌های مختلف ورزشی در خوزستان، از تیم‌داری در ورزش انصراف داده، اما کمتر تلاشی از سوی دستگاه ورزش استان برای پیگیری مشکلات این مجموعه‌ها صورت گرفته و این تیم‌های عمدتاً نامدار و با سابقه، از صحنه ورزش حرفه‌ای محو شدند.

از جمله این باشگاه‌ها، دو تیم لیگ‌برتری کشتی در ایذه و اندیمشک، دو تیم فوتبال استقلال اهواز و اروند خرمشهر، دو تیم بسکتبال رعد پدافند و پتروشیمی بندرامام هستند که یا از حضور در ورزش انصراف داده و یا امتیاز آنان به دیگر استان‌ها واگذار شده است.

گفتنی است، باشگاه پتروشیمی بندرامام سابقه کسب چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا و قهرمانی جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا، همچنین عناوین قهرمانی دیگری در رشته‌هایی همچون تنیس روی میز و واترپلو را در کارنامه دارد.

فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید