تهران
کد خبر:1466
پ
foolad

ثبت رکوردی جدید در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

نگرش نیوز – معاون فنی و بهره برداری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به ثبت رکوردی جدید پس از چهار سال در این شرکت گفت: طی یک سال گذشته ۴۷۲ هزار و۴۷ تن انواع محصولات فولادی در این مجموعه تولید شده است. شهرام خطیبی با اشاره به تولید ۳۴۴ هزار و ۶۶۵ […]

نگرش نیوز – معاون فنی و بهره برداری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به ثبت رکوردی جدید پس از چهار سال در این شرکت گفت: طی یک سال گذشته ۴۷۲ هزار و۴۷ تن انواع محصولات فولادی در این مجموعه تولید شده است.

شهرام خطیبی با اشاره به تولید ۳۴۴ هزار و ۶۶۵ تن محصول در سال ۹۵ افزود: این کارخانه پس از مدتی توقف تولید توانست طی یکسال گذشته با بیش از ۴۰ درصد افزایش تولید گام بلندی در زمینه ارسال محصولات فولادی به بازار های مختلف بردارد.

وی گفت: با تلاش متخصصان داخلی انواع محصولات فولادی شامل میلگرد، مفتول ، تیرآهن، لوله بدون درز ( مانیسمان ) و شمش فولادی در هفت کارخانه زیر پوشش مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران تولید می شود.

معاون فنی و بهره برداری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به اینکه این مجموعه بعد از این که هشت سال با مشکلات بزرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، هم‌اکنون احیا شده و تولید امسال این شرکت به یک میلیون تن خواهد رسید.

خطیبی افزود: تحقق این میزان افزایش تولید محصولات نوردی و شمش فولادی و صنایع تبدیلی با عبور از موانع و شرایط بحران بیماری کرونا مرهون تلاش شبانه روزی پولادمردان گروه ملی صنعتی فولاد ایران بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید