تهران
کد خبر:3965
پ
فاقد تصویر شاخص

دستگیری ۱۵ سارق با ۷۳ فقره سرقت در خوزستان

به نقل از پایگاه خبری پلیس، درپی اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان در خوزستان، ۱۵ سارق حرفه‌ای توسط پلیس شهرستان‌های اهواز، آبادان، دزفول و گتوند شناسایی و دستگیر شدند که این سارقان در بازجویی اولیه به ۷۳ فقره سرقت اعتراف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در برخی مناطق  آبادان، موضوع […]

به نقل از پایگاه خبری پلیس، درپی اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان در خوزستان، ۱۵ سارق حرفه‌ای توسط پلیس شهرستان‌های اهواز، آبادان، دزفول و گتوند شناسایی و دستگیر شدند که این سارقان در بازجویی اولیه به ۷۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در برخی مناطق  آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین زلقی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری در تحقیقات اطلاعاتی هویت سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سارقان دستگیر شده در زمینه سرقت سیم برق، مغازه و سرقت محتویات خودرو فعالیت داشتند که در بازرسی از مخفیگاه آنها، قیچی مخصوص برش سیم، ۲۰متر کابل برق فشارقوی، پنج دستگاه گوشی سرقتی اندروید، ۲ تیغه سلاح سرد و مقداری مواد مخدر کشف شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یک سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با ۱۲فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۱۰ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، گفت:سارق در تحقیقات پلیس به۱۲فقره سرقت اعتراف کرد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

باند سارقان در دام پلیس آگاهی خوزستان

رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری باند سارقان پمپ آب مجتمع‌های مسکونی و سرقت سیم برق، با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ سهراب حسین نژاد بیان کرد: در پی وقوع چند فقره پمپ آب مجتمع های مسکونی وسرقت سیم برق در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری‌های ۱۳،۲۳، و۲۶ اهواز با انجام کار اطلاعاتی هویت چهار سارق را، شناسایی و در چندعملیات منسجم و هماهنگ آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسین نژاد با اشاره به اینکه در بازرسی ازمخفیگاه متهمان یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد، کفت: متهمان در بازجویی پلیس به ۳۰ فقره سرقت از مجتمع های مسکونی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سه سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح اله گراوندی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی شمس آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت سه سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۱ فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی با اشاره به کشف مقادیری اموال سرقتی از مخفیگاه سارقان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای اماکن دولتی و متبرکه در گتوند

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و متبرکه در سطح شهرستان گتوند، موضوع در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ فتح اله پارسایی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی چهار سارق به هویت معلوم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیرکردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به سه فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در عملیات پلیس امنیت اقتصادی 

رییس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان از کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ سعید شعبان افزود: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی ۲ باب منزل مسکونی که برای نگهداری و استفاده از این دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‎‌گرفت، را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی از مکان‌های مورد نظر بازدید و تعداد ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی  خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید