تهران
کد خبر:645
پ
mokhtar

رفع مشکل کمبود گاز مایع در آبادان و خرمشهر

نگرش نیوز – جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان شهرستان های آبادان و خرمشهر در خصوص کمبود گاز مایع در این دو شهرستان گفت: با طرح سؤالی از شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رسیدگی و حل فوری مشکل به وجود آمده شدم […]

نگرش نیوز – جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان شهرستان های آبادان و خرمشهر در خصوص کمبود گاز مایع در این دو شهرستان گفت: با طرح سؤالی از شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رسیدگی و حل فوری مشکل به وجود آمده شدم .

او با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد که روز شنبه، مخدومی، مدیر عامل شرکت تاپیکو، قربانی رئیس حراست این شرکت، حدادی مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز جهت بررسی موضوع به این شهرستان سفر کنند .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی بازدید و پیگیری هایی که در سطح شهرستان انجام شده ، تولید گاز مایع از ۶۰ تن در روز به ۹۰ تن و همچنین ذخیره گاز مایع از ۶۰ تن در روز به ۱۸۰ تن در روز رسید.

مختار در پایان گفت: همچنین تعداد کامیون های حمل گاز مایع با اضافه شدن ۵ عدد بصورت کمکی ، از ۲ کامیون به ۷ کامیون افزایش یافت .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید