تهران
کد خبر:4887
پ
IMG-20211102-WA0310

مراقب اطلاعات ذخیره شده در گوگل درایو باشید

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: ذخیره اطلاعات حساس مانند فیلم‌ها و تصاویر شخصی و همچنین اسناد بر روی گوگل‌درایو امکان دسترسی مجرمان را فراهم می‌کند. سرهنگ کارآگاه علی حسینی افزود: بسیاری از کاربران برای دسترسی آسان به اطلاعات حساس خود ، آنها را در گوگل درایو خود بارگزاری می کنند . وی افزود :در […]

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: ذخیره اطلاعات حساس مانند فیلم‌ها و تصاویر شخصی و همچنین اسناد بر روی گوگل‌درایو امکان دسترسی مجرمان را فراهم می‌کند.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی افزود: بسیاری از کاربران برای دسترسی آسان به اطلاعات حساس خود ، آنها را در گوگل درایو خود بارگزاری می کنند .

وی افزود :در صورت دسترسی غیرمجاز مجرمان به ایمیل اشخاص، دسترسی به تمامی اطلاعات خصوصی گوگل درایو نیز مقدور می شود که این امر می‌تواند زمینه اخاذی از فرد قربانی را فراهم آورد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با انتخاب رمز عبور پیچیده و تائید دو مرحله ای می توان تا حد قابل قبولی امنیت ایمیل را بالا برد.

در انتها سرهنگ حسینی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در سایت پلیس فتا آدرس http://www.cyberpolice.ir بخش فوریت های سایبری گزارش کند

#پلیس_فتا_خوزستان
#کلیک_امن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید