تهران
کد خبر:711
پ
naseri

نماینده شادگان از بازگشت به کار مربیان نهضت سواد آموزی خبر داد

نگرش نیوز – نشست بررسی آخرین وضعیت آموزش و پرورش خوزستان با حضور دکتر حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان نمایندگان، استاندار و مدیرکل آ.پ خوزستان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد. نماینده مردم شادگان پیرامون این جلسه اظهار کرد: یکی از مسائلی که دنبال شد و الحمدالله به نتیجه […]

نگرش نیوز – نشست بررسی آخرین وضعیت آموزش و پرورش خوزستان با حضور دکتر حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان نمایندگان، استاندار و مدیرکل آ.پ خوزستان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

نماینده مردم شادگان پیرامون این جلسه اظهار کرد: یکی از مسائلی که دنبال شد و الحمدالله به نتیجه رسید، بحث بازگشت به کار مربیان نهضت سوادآموزی دارای سابقه ای بود که در آزمون مربوطه امتیاز لازم را کسب نکرده بودند.

ناصری نژاد افزود: مقرر شد این معلمان به همان صورت حق التدریس مشغول کار شوند. نماینده مردم شادگان با اشاره به اتفاقات مثبت در زمینه ساخت فضاهای آموزشی در شادگان گفت: طی سالهای گذشته با کمک وزارت نفت و خیرین مدرسه ساز، اکثریت فضاهای آموزشی شهرستان شادگان نوسازی شدن ولی برای چند مدرسه باقیمانده نیازمند حمایت وزارت آموزش و پرورش هستیم.

نماینده مردم شادگان ادامه داد: اما مشکل اصلی در زمینه نگهداری فضاها و تجهیزات آموزشی است که متاسفانه به دلیل عدم وجود سرایدار و نگهبان، فضاهای آموزشی آسیب خواهند دید، لذا نیاز فوری مدارس شادگان، تامین نیروی انسانی جهت خدمات و نگهداری فضاهای آموزشی است.

ناصری نژاد با تاکید بر رعایت عدالت در تخصیص تجهیزات نوسازی مدارس و آموزش از راه دور گفت: مناطق محروم نیاز بیشتری به تجهیزات هوشمند سازی مدارس و آموزش اینترنتی دارند.

ناصری نژاد در پایان ضمن تشکر از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان تشکر کرد و گفت: انگیزه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در شهرستان هایی نظیر شادگان بسیار بالاست و این موضوع اگر با حمایت مادی و معنوی همراه شود، موجب پرورش معلمان قوی و توانمندتری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید